Betöltendő állás jogviszonya: Közalkalmazotti jogviszony (Kjt.)

Foglalkoztatás jellege: Határozatlan időre szóló kinevezés, 8 órás, teljes munkaidős. Magasabb vezetői megbízás határozott időre, a kinevezéstől számított 5 évig szól.

A munkavégzés helye: Apró Falva Bölcsőde, 2030 Érd, Edit utca 3.

A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök, feladatok: Az Apró Falva Bölcsőde intézményvezető-helyettesének feladata az intézményvezető irányítása alapján az intézmény szakszerű és törvényes működtetésének, takarékos gazdálkodásának biztosítása, a ráruházott feladatok elvégzése, kapcsolattartás a tagbölcsődékkel. A mindenkor hatályos jogszabályokban meghatározott dokumentációk vezetése, havonkénti és éves jelentések, beszámolók elkészítése. A bölcsődefinanszírozással kapcsolatos feladatok összehangolása, egyeztetése és ellenőrzése. Adatszolgáltatási, statisztikai kötelezettségek teljesítése. A gyermekfelvétel előkészítése, a szülők tájékoztatásának megszervezése.

Jogállás, illetmény, juttatás: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadó.

Pályázati feltételek:

  • Főiskolai végzettség,
  • A személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 15/1998. (IV.30.) NM rendelet 2. számú mellékletében a magasabb vezető számára előírt felsőfokú szakirányú végzettség,
  • Bölcsődei ellátás területén szerzett felsőfokú végzettséget/szakmai képesítést igénylő, legalább 5 év feletti szakmai tapasztalat,
  • Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások) használata,
  • A Kjt. 20. §-ában foglaltaknak való megfelelés,
  • Büntetlen előélet, cselekvőképesség,
  • Egészségügyi alkalmasság,
  • Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

Elvárt kompetenciák, készségek: Kiváló szintű problémamegoldó és döntési képesség, pontos, precíz munkavégzés, szervező- és kommunikációs készség, felelősség-vállalás, együttműködés, elkötelezettség és megbízhatóság, érzelmi intelligencia.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A pályázó részletes fényképes szakmai önéletrajza,
  • motivációs levél,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolata,
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a Kjt. 20.§-ának 2 (c)-(e) bekezdésében rögzített kizáró ok vele szemben nem áll fenn,
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
  • A kinevezés és az intézményvezető-helyettesi megbízás feltétele 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány és érvényes egészségügyi kiskönyv bemutatása.
  • Magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető.

A pályázat benyújtásának helye, határideje és módja: 2025. december 03.

Elektronikusan: Dávid Dzsenifer intézményvezető részére a pottomsziget.vezeto@erd.hu e-mail címre.

A pályázat eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázati feltételeknek megfelelő pályázatokról a jogszabályban meghatározott eljárást követően a Pöttöm Sziget Bölcsőde intézményvezetője dönt. Az érvényes pályázatot benyújtó jelentkezők személyes meghallgatáson vesznek részt.  A pályázat eredményéről valamennyi pályázó írásban értesítést kap. A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. december 17.

A munkakör betöltésének tervezett időpontja: 2026. január 01.

A pályázati kiírás további közzétételének helye: erd.hu, erdmost.hu, kozigallas.info