Az alkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (heti 40 óra)
A munkavégzés helye: Pest vármegye, 2030 Érd, Hivatalnok u. 12.
A munkakörbe tartozó, feladatok:
- Az Intézményi Gondnoksággal és a Szepes Gyula Művelődési Központ gazdasági vezetőjével való napi szintű kapcsolattartás
- A fentiek kéréseinek megfelelő kimutatások, táblázatok előkészítése, ezzel kapcsolatos ügyintézés (pl. készletfelhasználás)
- Pénztár rendben tartása
- Számlák, nyugták kezelése, elszámolása, nyilvántartása, egyeztetése
- Beszerzések folyamatos nyilvántartása
- Bejövő és kimenő, valamint házon belüli dokumentumok iktatása
- Szigorú számadású nyomtatványok nyilvántartása
- A könyvtár szerződéseinek előkészítése, aktualizálása
- Változás-jelentés készítése
- Személyi anyagok, átsorolások, adózással kapcsolatos iratok kezelése
- Tisztítószerek, irodaszerek, egyéb működéshez szükséges eszközök nyilvántartása, pótlása
- Anyag és eszközleltár, valamint selejtezések kezelése
- Kérésre adatszolgáltatás az intézmény vezetőinek
A fentieken kívül a munkavállaló esetenként megbízható a jelen munkakörben meg nem határozott, az intézmény működésével kapcsolatban szükségessé váló – egyéb feladatok elvégzésével.
Illetmény és juttatások:
A Munka Törvénykönyve szerint, az illetmény megállapítására vonatkozó 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról jogszabály rendelkezései az irányadóak.
Pályázati feltételek:
– magyar állampolgárság, ill. a külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt, vagy letelepedett státusz
– szakirányú végzettség
– büntetlen előélet
– cselekvőképesség
– egészségügyi alkalmasság
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
– szakirányú gyakorlat
– létesítményüzemeltetésben szerzett gyakorlat
– felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
Elvárt kompetenciák:
– kifejezetten precíz, pontos, önálló munkavégzés
– csapatmunkára való képesség
– jó kommunikációs készség
A pályázat részeként benyújtandó dokumentumok:
– szakmai önéletrajz, mely tartalmazza a pályázó elektronikus elérhetőségeit is,
– képesítést igazoló okiratok másolata
– 90 napnál nem régebbi eredeti hatósági erkölcsi bizonyítvány (a benyújtáskor elég annak igénylését bizonyítani)
– a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázatban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
A munkakör betölthetőségének időpontja: a pályáztatási eljárás lefolytatása után azonnal.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. december 13.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt a könyvtárigazgató vagy az igazgatóhelyettes nyújt, a 06-23-365-470-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja: igazgato@csukalib.hu e-mail címen
A pályázatok elfogadásáról és elbírálásáról a könyvtár igazgatója dönt.
A pályázati eljárás eredményéről valamennyi pályázót értesítjük.
A pályázatok elbírálásának határideje: 2024. december 20.