Digitálisan biztonságosabb

22_03_29_erdmost_nincskep

Digitálisan biztonságosabb

Idén hétszázezerrel többen intézték adóügyeiket az Ügyfélkapun, és nagyjából ugyanennyivel csökkent a NAV ügyfélszolgálatain személyesen megjelenő ügyfelek száma. A koronavírus-járvány miatt előtérbe kerültek a biztonságosabb, digitális kommunikációs csatornák.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

A NAV-nál már jó ideje, csaknem minden ügy online is intézhető, amihez a magánszemélyeknek mindössze KAÜ-azonosításra van szükségük (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás). Az elektronikus ügyintézés és kapcsolattartás amellett, hogy napjaink alapvető elvárása, jelentősen gyorsítja is a kommunikációt az ügyfél és a hivatalok között.

Nem kell sorban állni a postán sem egy irat átvételénél, sem a válasz feladásánál – mondta el az ÉRD FM 101.3-nak Salgó Attila, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal sajtóreferense, amely szerint a digitális megoldások adatvédelmi szempontból is biztonságosak: mivel a személyhez kötött elektronikus szolgáltatások csak a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítással vehetők igénybe.

Hallgassa meg az interjút!


 

További cikkeink

Az intézmény 20 éve viseli Lukin László zenepedagógus nevét, maga az iskola 60 éve működik, miközben 100 éve született a névadó. Az ünnepi tanév eseményeiről

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email