Július 26-tól augusztus 8-ig igazgatási szünetet rendelt el a Polgármesteri Hivatalban Csőzik László városvezető.
Az igazgatási szünet ideje alatt ügyintézésre a lakosoknak nincsen lehetősége, beadványok papíralapú benyújtására azonban igen. A Városháza portáján (Alsó u. 1.) található egy doboz, amibe a kérelmeket be lehet dobni. Az ehhez szükséges formanyomtatványok is rendelkezésre állnak majd.
Az elektronikus ügyintézés és e-mail küldés lehetősége továbbra is nyitva áll, de ezek feldolgozását csak az igazgatási szünetet követően kezdik meg a kollégák.
Tekintettel arra, hogy az igazgatási szünet ideje alatt kizárólag a biztonsági szolgálat munkatársai tartózkodnak a hivatalban, konkrét telefonos ügyintézésre sem lesz lehetőségük a lakosoknak.
A Városrendészeti Csoport munkatársai az igazgatási szünet ideje alatt külön engedély alapján szolgálatban lesznek.