A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2030 Érd, Alsó utca 1-3.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: 1. számú melléklet 19. pont szerinti Pénzügyi és számviteli feladatkör
Ellátandó feladatok: Költségvetési ügyintéző
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Költségvetési és gazdálkodási szakterületen könyvelési és számviteli feladatok ellátása az integrált pénzügyi rendszerben. A Magyar Államkincstár részére havi, negyedéves és éves költségvetési adatszolgáltatások teljesítésének előkészítésében való részvétel.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Érd Megyei Jogú Város Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.
- mérlegképes könyvelői szakképesítés államháztartási szakon,
- 3 éves pénzügyi számviteli költségvetési gazdálkodás területén szerzett szakmai gyakorlat
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Informatikai ismeretek
- Forrás Net integrált pénzügyi rendszer vagy ASP gazdálkodási rendszer ismerete
- Közigazgatási alapvizsga, vagy szakvizsga
Elvárt kompetenciák:
- Rendszerezett problémamegoldás,
- Objektivitás,
- Jó szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,
- Precizitás, megbízhatóság, jó elemzőkészség, felelősségtudat, terhelhetőség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz
- Iskolai végzettséget igazoló okiratok egyszerű másolata
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. december 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Péterfia Krisztina Közgazdasági Irodavezető nyújt, a 23/522-366-os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja: Postai úton, a pályázatnak Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (2030 Érd, Alsó utca 1-3.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 14/ERD-2809-33/2020., valamint a munkakör megnevezését: Költségvetési ügyintéző, vagy Elektronikus úton a Személyzeti Csoport munkatársai részére a szemelyzeti@erd.hu E-mail címen keresztül
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. január 11.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.erd.hu – 2020. november 30.
- Érdi Újság – 2020.
- facebook – Érd MJV Önkormányzata – 2020. november 30.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
- A kinevezés feltétele a Kttv. 42. § (1) bekezdése szerinti három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
- A kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónapos próbaidő kikötésével.