Az érdi központú Autócentrum Szabó Csoport nem csupán a Suzuki járművek értékesítésével foglalkozik, fontos számukra a családbarát légkör kialakítása is. Minőségi szolgáltatásokkal, valamint megbízható szerviz biztosításával várják az ügyfeleiket. Kondás Zoltánnal, az érdi Suzuki szalon értékesítési vezetőjével beszélgettünk.
Melyek most a legnépszerűbb Suzukik a kínálatukban?
A legnépszerűbb természetesen a lágy-hibrid technológiával felszerelt Vitara és S-Cross, de megtalálhatóak kínálatunkban a kedvezőbb árfekvésű Ignis és a Swift, a terepre született Jimny vagy a prémium kategóriás hibridek, mint pl. az Across vagy a Swace is. Ezeknek a modelleknek a többsége akár készletről azonnal meg is vásárolható.
Kifejtené bővebben, mit jelent a hibrid technológia?
Számos hibrid technológia létezik, a Suzuki modellek többségénél (Ignis, Swift, Swift Sport, S-Cross, Vitara) az ún. lágy-hibrid technológiával találkozhatunk. Ez tulajdonképpen úgy néz ki, hogy általában a vezetőülés alatt elhelyezésre kerül egy akkumulátor, valamint beépítésre kerül egy indítógenerátor. Fékezéskor a rendszer a felszabaduló energiát visszatáplálja az akkumulátorba, gyorsításkor pedig rásegít a benzinmotorra, illetve hatékonyabb a jármű újraindítása is a motor gyakori leállítása során. Ezzel jelentős üzemanyag-megtakarítás érhető el.
A full-hibridek már képesek arra is, hogy csak elektromos üzemmódban használjuk az autót. Ilyen hajtáslánccal is rendelhető ma már a Vitara és az S-Cross, de ez a technológia található a Swace modellekben is. Ezek a járművek külső konnektorról nem tölthetők, az akkumulátor azt az energiát használja, amit a rendszer menet közben visszatölt az akkumulátorba.
A plug-in hibridek viszont már konnektorba dugva is tölthetők, ilyen pl. a Suzuki Across.
A modern technológia betört az autóiparba is. Az okostelefonjaink képességeit is kihasználhatjuk Suzuki tulajdonosként?
Igen, ez a „Suzuki Connect”. Az ügyfélnek le kell töltenie egy alkalmazást a saját okostelefonjára, és regisztrálnia kell erre a szolgáltatásra. A jármű folyamatos kapcsolatban van az ügyféllel, a márkakereskedéssel és a szervizzel is. Az ügyfél az okostelefonján keresztül folyamatosan nyomon követhet rengeteg adatot az autójáról, annak helyzetéről, értesítéseket kaphatunk a vezetési előzményekről vagy a tervezett karbantartásokról is. Ez a szolgáltatás egyelőre még csak a 2021 októbertől gyártott S-Cross modellekben érhető el.
Hogy jutalmazza a cég a vásárlók hűségét?
MySuzuki hűségprogramunkban jelentős kedvezményeket biztosítunk hűséges partnereinknek a járműveink fogyasztói árából, de nemcsak magánszemélyek élvezhetik a hűségprogramunkat, hanem a vállalati ügyfelek is a céges flottakedvezményeinken keresztül.
Ha valaki új Suzukit szeretne Önöknél vásárolni, van-e lehetőség finanszírozás igénybevételére és/vagy a régi autója beszámítására?
Természetesen van. Erre találta ki a cég a „Suzuki Preferencia” programot. Ennek lényege, hogy az előre betervezett autócsere ciklusok között egyszerűsített adminisztrációt és a lehető legkevésbé megterhelő, kiszámítható pénzmozgást biztosításunk az ügyfél kényelme érdekében. Az aktuális futamidő végén keletkezik egy beszámítási különbözet, amely lehetővé teszi az ügyfél számára, hogy megállapodjon velünk és a következő ügyletben önerőként használja fel a fennmaradó összeget.
Akár 10 évig is garanciális lehet egy újonnan vásárolt Suzuki?
A Suzuki Hybrid Pro garanciával az általános gyári 3 év garancia lejártától számítva, további 7 évig biztosítunk garanciafedezetet a motorra, a turbóra, a váltóra, és a hibrid rendszerre.
Igaz az, hogy Önöknél online is lehet már új Suzuki gépjárműveket vásárolni?
Igen, ez így van. 2021-ben indítottuk el – elsőként Magyarországon – az online elérhető új gépkocsi vásárlás lehetőségét. Az érdeklődők a www.autocentrumszabo.hu/onlineauto webáruházban tudják kiválasztani álmaik autóját (otthonról), a rendelés pedig néhány perc alatt leadható.
(X)