56 határozatot és 12 rendeletet hozott a Közgyűlés nevében Csőzik László, melyekről nem adott hivatalos tájékoztatást – jelentette ki pénteki sajtótájékoztatóján T. Mészáros András. „Ez példátlan és egy demokráciában nem követhető magatartás” – mondta, majd megismételte, amit Simó Károly, a Fidesz-KDNP-Összefogás keddi sajtótájékoztatóján elmondott. Hozzátette: a kormányhivatalhoz fognak fordulni, és kifogásolni fognak minden egyes határozatot és rendeletet, amelyet törvénysértőnek gondolnak. A Pénzügyi Bizottság elnökeként az egykori polgármester kifogásolta azt is, hogy nincs tudomása a pillanatnyi helyzet mellett arról sem, hogy mennyi pénz van a bankban, milyen kivitelezések vagy közbeszerzések vannak folyamatban. „Az is látszik, hogy nem akarja elmondani, hogy a pénzügyi helyzet hogyan és miként alakul.” – jegyezte meg T. Mészáros.
„Csődhelyzettel, százfős elbocsátásokkal riogat, miközben tudjuk, hogy az előtte meglévő stabil önkormányzati pénzügyi vezetés eredményeként körülbelül 2-2,3 milliárd forinttal többnek kéne lennie a működési oldalon, mint amennyi tavaly ilyenkor volt. Mi azt várjuk el tőle, hogy ennek a pénznek az útját, sorsát mutassa be, ha elherdálta akkor is. Ha megvan, akkor tessék a város üzemeltetésére, fejlesztésére fordítani” – mondta az Érdi Fidesz elnöke. Megemlítette, hogy az elmúlt tizenhárom évben a városvezetés három-négyheti bérnek megfelelő jutalmat adott a köztisztviselőknek a Köztisztviselői Napon. „Most hallomásaink és ismereteink szerint egyetlenegy fillér jutalom nem lesz, pedig a pénz ott van a kasszában” – állítja T. Mészáros, aki szerint Csőzik László „szétveri a hivatalt”.
Az Érdi Fidesz elnöke az Érd Most kérdésére reagált Bősz Anett június 18-án elhangzott tájékoztatójára, amelyen a liberális képviselő felvetette: a 2018-as kampányhajrában 60 milliárd forintos összeget ígért a kormány az érdi utak fejlesztésére, de a pénzt azóta sem látta senki. T. Mészáros András visszautasította a vádakat, és azt mondta: amikor elhatározták, hogy utakat fognak építeni a városban, akkor évi tíz kilométer utat meg is építettek. „Felmértük, vajon mennyibe kerül az, ha egyszerre, egy lendülettel két-három-négy év alatt egyfajta kapacitáslekötéssel elkezdenénk megcsinálni az összes utat. Tudni kell, hogy 300 kilométer földút van a városban. Az itt élő emberek kétharmada földút mellett él. Ha csak nyolcméteresre számítjuk egy-egy út szélességét, akkor 2,4 millió négyzetméter utat kell építeni. Az útszegélyt is meg kell építeni, ami méterenként kb. egy négyzetméter út árába kerül. Természetesen egy ilyen dimbes-dombos városban, mint Érd meg kell csinálni a vízelvezetést is. Amikor ezeket összeszámoltuk, akkor kiderült, hogy nagyságrendileg 60 milliárd forint értékű forrás szükséges ahhoz, hogy ezt a 300 kilométer utat megcsináljuk” – reagált T. Mészáros András, hozzátéve, ezt nem lehet egyszerre végrehajtani, ezért tizenkét azonos nagyságrendű, nehézségű területre osztották a várost. „Erről érvényes közgyűlési határozat van, ahol pontosan leírjuk, hogy elfogadjuk a Késő Géza Programot és elfogadjuk, hogy 2020. április 30-ra készen lesznek a pályázat benyújtásához szükséges tanulmánytervek. Két hónap eltelt és még csak el sem kezdték a munkát, pedig már készen kéne lenni.”