Állás: iktató-irattáros ügyintéző

Érd Megyei Jogú Város Jegyzője a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Önkormányzati, Szervezési és Törvényességi Iroda iktató-irattáros ügyintéző munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony        

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Pest megye, 2030 Érd, Alsó utca 1.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: –

Ellátandó feladatok:

ügyiratok számítógépes iktatása (dokNET v2.5), ügyirat-kezelési, irattárosi feladatok ellátása

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az ellátandó feladatoknál került felsorolásra.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.           

Pályázati feltételek:

§         Magyar állampolgárság,

§         Cselekvőképesség,

§         Büntetlen előélet,

§         Érettségi végzettség

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

§         Közigazgatásban, iratkezeléssel eltöltött gyakorlat

§         Közigazgatási alapvizsga megléte

§         OKJ Levéltári kezelő / iratkezelő-irattárosi szakképesítés

§         Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

§         Hivatali/Cégkapu használatának ismerete

§         ÉTDR (E-Építési portál) ismerete

Elvárt kompetenciák:

§         Rendszerezett problémamegoldás,

§         Objektivitás,

§         Jó szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,

§         Precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat, terhelhetőség. 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

§         87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti szakmai önéletrajz

§         iskolai végzettséget igazoló okiratok egyszerű másolata

A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019. augusztus 21.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. augusztus 10.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2030 Érd, Alsó utca 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 14/ERD-17-23/2019., valamint a munkakör megnevezését: Iktató-irattáros

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. augusztus 17.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

§         www.erd.hu  – 2019. július 13.

§         Érdi Újság – 2019. július 17.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A kinevezés feltétele a Kttv. 42. § (1) bekezdése szerinti három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány. A kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónapos próbaidő kikötésével.

 

Kapcsolódó cikkeink

További cikkeink