A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2030 Érd, Emma utca 7.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Feladatai a vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása,szerkesztése, sokszorosítása;írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, iratok,egyéb dokumentumok szakszerű kezelése,tárolása,határidők egyeztetése,ellenőrzése,nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan;a vezetői megbeszélések találkozások egyeztetése, ütemezése ,kapcsolatok koordinálása;kapcsolattartás a vezető külső partnereivel,valamint a szervezet belső munkatársaival,más egységek vezetőivel;a vezető személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátása;korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök,információforrások kezelése,egyéb a vezető munkához szükséges asszisztensi,személyi titkári feladatok elvégzése.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
Felsőfokú képesítés,
Számítógépes ismeret (Word,Excel)
Magyar állampolgárság vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkezés, illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz, büntetlen előélet és annak igazolása, hogy nem áll foglalkoztatástól való eltiltás hatálya alatt a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992.évi XXXIII. törvény 20.§ (4)-(5) bekezdésében foglaltak szerint. 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, cselekvőképesség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Szakmai önéletrajz, • Motivációs levél, • Iskolai végzettséget,szakképesítést, szakmai gyakorlatot tanúsító okiratok egyszerű másolata, • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy az annak megkéréséről szóló postai feladóvevény másolata, • Hozzájárulási nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, • Nyilatkozat amely szerint a pályázó nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. július 26.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Galambosné Póder Mária nyújt, a 0623/520-362-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Szociális Gondozó Központ – Érd címére történő megküldésével (2030 Érd, Emma utca 7.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1/587/2019, valamint a munkakör megnevezését: személyi asszisztens.
Elektronikus úton Galambosné Póder Mária részére a munkaugy@szocgond.hu E-mail címen keresztül
Személyesen: Galambosné Póder Mária, Pest megye, 2030 Érd, Emma utca 7.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A munkakör betöltése kizárólag a megjelölt végzettségekkel tölthető be. Az érvényes pályázatot benyújtó jelentkezők személyes meghallgatáson vesznek részt. A pályázót a pályázati határidő lejártát követő huszonegy napon belül a pályázat előkészítője által összehívott legalább 3 tagú ,a betöltendő munkakör feladatait érintően szakértelemmel rendelkező bizottság hallgatja meg. Azon pályázatokat áll módunkban elfogadni, melyek hiánytalanul kerülnek elküldésre, illetve a pályázó a kiírt feltételeknek.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. július 29.