22_03_29_erdmost_nincskep

8 ezer fiatalt már nem lehet becsapni megtévesztő reklámokkal

22_03_29_erdmost_nincskep

8 ezer fiatalt már nem lehet becsapni megtévesztő reklámokkal

Lezárult a Versenyben az erő! - Nagy Diák Versenykultúra Teszt első fordulója, amit a DUE Médiahálózat edukatív céllal indított útjára. A játék kitalálóinak fontos volt, hogy a résztvevők a fogyasztói tudatosság és a gazdasági versenyterület témakörében minél nagyobb ismeretre tegyenek szert.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

A tesztet rengetegen, több mint 8 ezren töltötték ki.

A DUE Médiahálózat a Gazdasági Versenyhivatal támogatásával hirdette meg a Nagy Diák Versenykultúra Tesztet március 8-án. A résztvevőknek egy 24 kérdésből álló feladatsort kellett kitölteniük a DUE online felületén. A kvíz első része olyan fontos témákkal foglalkozott, mint a megtévesztő és tiltott reklámok. 

A Nagy Diák Versenykultúra Teszt első fordulójában 8 ezer 14 és 24 év közötti fiatal vállalkozott a mintegy negyed órát igénybe vevő tesztkitöltésre. Az online tesztet két forduló követi, amit a 26. Országos Ifjúsági Sajtófesztivál keretében rendez meg a DUE Médiahálózat 2019. május 28-án Budapesten, az Akvárium Klubban. 

A második fordulóba ezer fiatal kap meghívást, hogy élőben mérjék össze tudásukat egy teszt kitöltésének segítségével. Ebből a fordulóból a 12 legjobb versenyző jut tovább a délutáni döntőbe, ahol egy élő kvízműsorban versenghetnek a legjobbak. Az első helyezett egy mobiltelefon boldog tulajdonosaként távozhat a Sajtófesztiválról.

További cikkeink

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email