Ennyi a minimálbér

Ennyi a minimálbér

Február elsejétől a minimálbér bruttó értéke 167 400 forint, a garantált bérminimum bruttó értéke pedig 219 ezer forint – olvasható a Magyar Közlöny január 28-án megjelent számában.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

A rendelet szerint a teljes munkaidőben foglalkoztatott munkavállaló havibére nem lehet kevesebb 167 400 forintnál (kötelező minimálbér), a hetibérnek legalább 38 490 forintnak kell lennie, a napibér minimális összege 7700 forint, az órabéré pedig 963 forint – írja az MTI.

Ettől eltérően a legalább középfokú iskolai végzettséget vagy középfokú szakképzettséget igénylő munkakörben foglalkoztatott munkavállaló garantált havibérminimuma 219 ezer forint, a hetibér összege legalább 50 350 forint, a napibéré 10 070 forint, az órabéré pedig 1259 forint.

A rendeletet első alkalommal a 2021. februárra járó munkabérek megállapításánál kell alkalmazni.

További cikkeink

További cikkeink

Érd MJV Polgármesteri Hivatala Intézményi Gondnokság pályázatot hirdet közalkalmazotti jogviszony (Kjt.) keretében intézményvezető (magasabb

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email