Az ÉrdMost facebook-oldalán több észrevétel is érkezett Szombaton megint jön a zöldjárat című pénteki cikkünkre, miszerint a zöldhulladékot nem szállították el.
Utánajártunk az ÉTH-nál, okozhatta-e a négynapos ünnep a járat elmaradását, de azt az információt kaptuk, hogy ilyesmiről szó sem volt. A zöldjáratok a cikkünkben is közzétett ütemezés szerint szállították el a lombot, nyesedéket október 25-én. Persze csak akkor, ha az előírások szerint zsákolták, kötegelték és időben kihelyezték azokat.

„Felhívjuk a lakosság figyelmét, hogy csak a zöldzsákokba helyezett lombot, nyesedéket, illetve egyméteres hosszúságban kötegelt gallyakat szállítjuk el. Aki az előírásoknak megfelelően, a szállítás napján reggel 7 óráig kihelyezte a kerítése elé a zsákokat, kötegeket, ám azokat kollégáink nem szállították el, jelezze ezt ügyfélszolgálatunknál, és mi a rendelkezésünkre álló GPS-adatok alapján kivizsgáljuk az esetet. Ha a panasz indokolt, pótoljuk a szállítást” – mondta az ÉrdMostnak Császár Adrienn, az ÉTH ügyvezetője.
Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Cím: 2030 Érd, Alispán utca 2.
Félfogadás: hétfő: 8:00-20:00, szerda: 8:00-16:00, péntek: 8:00-12:00.
Kedden és csütörtökön kizárólag telefonos és online ügyintézés történik.
Ebédidő: minden nap 12:00-12:30
Telefon: +36 1 776-7777
E-mail: ugyfelszolgalat@eth-erd.hu

A zöldjáratok egyébként novemberben még a szokásos ütemezés szerint, decemberben pedig egy-egy alkalommal (az 1. és 3. ütem területén 13-án, a 2. és 4. ütem esetében 27-én) szállítják el a zöldhulladékot, de ha nagyon sok lesz a zöldhulladék, extra járatot is indíthatnak, amennyiben az önkormányzat ezt megrendeli.