Balogh Alex

Aggregátorügy: az EON betartott a Romicsnak, aztán mégsem

Balogh Alex

Aggregátorügy: az EON betartott a Romicsnak, aztán mégsem

Továbbra is bizonytalan, hogy mi lesz a szakrendelő kártérítési igényének a sorsa.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

Folytatódik a Dr. Romics László Egészségügyi Intézmény kálváriája az EON ügyfélszolgálatával. Ahogy arról már korábban ITT írtunk, július 11-re, péntekre hálózati karbantartást jelentett be az áramszolgáltató, így a szakrendelő intézkedett, hogy ne legyen kiesés a betegellátásban: egy aggregátort béreltek arra a napra közel 800.000 Ft-ért, amelyet nyitáskor üzembe is állítottak.

A sokkoló tényekkel azonban akkor szembesült az intézmény vezetése, amikor rákérdeztek, hogy pontosan mikor kapják vissza az áramot, hiszen utána már leállítanák az aggregátort. Mint kiderült, ki sem kapcsolták az áramot, az elmaradt karbantartásról épp csak a fogyasztót felejtette el tájékoztatni az EON.

A szakrendelő így feleslegesen bérelte ki a készüléket, az így keletkezett anyagi kárt pedig szeretné, ha megtérítené az EON. Bárány Zsolt főigazgató többször is felvette a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol folyamatosan falakban ütközött. Július 30-án kaptak először választ a szolgáltatótól, amelyben mindössze türelmet kérnek, megoldásról azonban nem írnak.

A Dr. Romics László Egészségügyi Intézmény közösségi oldalán megjelent legfrissebb bejegyzésben a főigazgató egy augusztus 18-i levél, és az azt követő telefonos egyeztetés kapcsán vegyes érzelmeiről számolt be.

„Nem tudom, sírjak-e vagy nevessek…”

– kezdi a posztot Bárány Zsolt.

A levél, amit kaptak az ügyfélszolgálattól, az ügy lehetséges megoldásának a szomorúbb része. A hivatalos válasz szerint ugyanis semmilyen kötelezettsége nincs az EON-nak a szakrendelő felé.

Levelükben azt írják: „a transzformátor állomás karbantartása miatti kapcsolás azért maradt el, mert aznap a szélsőséges időjárási körülmények miatt nagy számú meghibásodás érintette a villamosenergia ellátó hálózatainkat.”

Az EON szerint a villamosenergia törvény vonatkozó előírásainak megfelelően jártak el, így „a tárgyi munkálatok elmaradása miatt kártérítési kötelezettsége nincs.”

„Nagyon sajnáljuk, hogy hálózatunk üzemeltetése során kellemetlenség érte Önt, de kártérítést az Ön részére biztosítani nem tudunk”

– áll a hivatalos levélben.

A szolgáltató levele, amelyet augusztus 18-án küldött a Romicsnak

Ami viszont megmosolyogtató, hogy egy nappal később, augusztus 19-én telefonon felhívta az ügyfélszolgálat az érdi intézményt és azt a tájékoztatást adták, hogy dolgoznak az ügy kedvező megoldásán, így kérték, hogy az általunk is közölt levelet ne vegyék figyelembe.

Augusztus 24-én, hétfőn telefonon egyeztetett a szakrendelő, hogy hol tart az ügy „kedvező megoldása”, de továbbra is dolgoznak rajta, eredményt napokkal később sem tud felmutatni az EON ügyfélszolgálata.

„Adok ennek a bohóckodásnak még két munkanapot, aztán megtesszük a jogi lépéseket”

– zárta bejegyzését Bárány Zsolt főigazgató.

fotó: ÉrdMost archív / a szakrendelő Facebook-oldala

További cikkeink

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email