A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2030 Érd, Alsó utca 1-3.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet 19. pont szerinti Pénzügyi és számviteli feladatkör
Ellátandó feladatok: Költségvetési ügyintéző
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- központi költségvetésből az önkormányzat részére biztosított feladatfinanszírozási támogatások (normatívák) igénylése, nyilvántartása, elszámolása;
- kapcsolattartás a Magyar Államkincstárral és az önkormányzat fenntartásában álló intézményekkel;
- törzskönyvi nyilvántartásokkal kapcsolatos feladatok;
- önkormányzat által nyújtott támogatásokkal kapcsolatos feladatok ellátása;
- beérkező számla kontírozási feladatok.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Érd Megyei Jogú Város Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- I. besorolási osztályba: Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés
- 3 éves pénzügyi számviteli költségvetési gazdálkodás területén szerzett szakmai gyakorlat
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Normatíva igénylés, nyilvántartás, elszámolás területén szerzett szakmai tapasztalat
- Informatikai ismeretek
- Mérlegképes könyvelői szakképesítés államháztartási szakon,
- Forrás Net integrált pénzügyi rendszer
- Közigazgatási alapvizsga, vagy szakvizsga
Elvárt kompetenciák:
- Rendszerezett problémamegoldás,
- Objektivitás,
- Jó szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,
- Precizitás, megbízhatóság, jó elemzőkészség, felelősségtudat, terhelhetőség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz
- Iskolai végzettséget igazoló okiratok egyszerű másolata
- Pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 84-85. §-ai szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.
- A pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2022. 01. 31.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. 01. 21.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Ferencz Judit Közgazdasági Irodavezető nyújt, a 23/522-300/257 mellékű telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja: elektronikus úton a Személyzeti Csoport munkatársai részére a szemelyzeti@erd.hu E-mail címen keresztül
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. 01. 28.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.erd.hu – 2022. 01. 10.
- Érdi Újság – 2022.01.
- facebook – Érd MJV Önkormányzata – 2022. 01. 10.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
- A kinevezés feltétele a Kttv. 42. § (1) bekezdése szerinti három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
- A kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónapos próbaidő kikötésével.
- Kérjük, a szemelyzeti@erd.hu e-mail címre megküldött pályázati anyagok tárgyában a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 14/ERD-1130-1/2022. feltüntetni szíveskedjen.