22_03_29_erdmost_nincskep

Hétköznapi termék tette milliomossá az érdi nyugdíjast

22_03_29_erdmost_nincskep

Hétköznapi termék tette milliomossá az érdi nyugdíjast

Papírtörlővel nyert egymillió forintot egy érdi asszony a hazai árukat népszerűsítő nyereményjátékban, ahol 110 ezer darab termék vásárlásáról küldtek be AP kódot a résztvevők. Ezúttal több magyar árut vittek haza a vásárlók egyszerre a boltokból, mint egy évvel korábban.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

„Szeretünk férjemmel utazgatni, nagyon sok szép helyen jártunk már” – meséli Kollár Józsefné, aki most konyhabútort fog venni abból az egymillió forintból, amellyel a Magyar Termék Nonprofit Kft. őszi Felfedező nyereményjátékán lett gazdagabb, de mint mondta, ha tehetné, már elutazna valahová a pénzből.

A nyugdíjas asszony mostanában sokunkhoz hasonlóan ugyanis csak a médián keresztül tud barangolni, mint kérdésünkre elárulta, szereti az ismeretterjesztő, tudományos filmeket, könyveket, hogy képben legyen a világ történéseivel. Otthon a házimunka jelentős idejét teszi ki, ehhez vásárolt nemrég a közeli Auchanban egy papírtörlőt is – ez hozott neki végül szerencsét.

A blokkon lévő AP-kód feltöltésével nyerte meg ugyanis a Magyar Termék védjegyes árukat népszerűsítő akció fődíját. A résztvevő 8 gyártó 231 terméke közül sok mást is vett az esélye növelése érdekében. Mint mondta, ezeket már korábban is kedvelte, de amikor az egyik csomagoláson látta a nyereménylehetőséget, a korábbinál többször választott közülük.

A Felfedező játékban a kód feltöltése után a vásárlók lekaparhattak egy megyét a virtuális Magyarország-térképről. Ezzel már indulhattak a főnyereményért, és azonnal értékes tárgynyereményeket lehet nyerni a bőröndtől a VR játékkonzolig.

A nyereményjátékban összesen 116 821 Magyar Termék védjegyes árut vettek, jellemzően egyszerre nem csak egyet. Ezúttal a fogyasztók egy bevásárlás alkalmával átlagosan nagyobb tételben vittek haza a gyártók termékeiből, mint tavaly – emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. A promócióban a védjegyes cégek közül részt vett a Ceres, a Detki Keksz, a Gyulahús, a Hajnal Hús, a Savencia, a Sofidel Hungary, a Szerencsi Bonbon, illetve az U és U.

 

További cikkeink

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email