A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2030 Érd, Alsó utca 1-3.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: –
Ellátandó feladatok: Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § (3) bekezdésében és más jogszabályok által a jegyző feladat- és hatáskörébe utalt feladatok ellátása.
A munkakör betöltője irányítása alá tartozó szervezeti egységek megnevezése: SZMSZ szerinti
Az irányítása alá tartozó személyek száma: 181 fő
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettséggel vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettséggel rendelkezik,
- jogi vagy közigazgatási szakvizsgával, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítéssel rendelkezik, és
- legalább kétévi közigazgatási gyakorlatot szerzett,
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- legalább 5 éves közigazgatási gyakorlat,
- legalább 5 éves vezetői gyakorlat,
- legalább komplex középfokú B2 típusú nyelvvizsga,
- ha a pályázó jogi egyetemi végzettséggel rendelkezik.
Elvárt kompetenciák:
- rendszerezett problémamegoldás,
- stresszhelyzet kezelése,
- jó szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,
- precizitás, megbízhatóság, jó elemzőkészség, felelősségtudat, terhelhetőség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti szakmai önéletrajz,
- motivációs levél;
- végzettséget igazoló bizonyítvány, oklevél egyszerű másolata;
- a pályázó nyilatkozata a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalására vonatkozóan;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy kinevezése esetén a Kttv. együttalkalmazási tilalomra, összeférhetetlenségre vonatkozó szabályai szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn vagy azt megszünteti.
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2022.01.19.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022.01.14.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Csőzik László polgármester nyújt, a +3623/522-313 telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja: Elektronikus úton Érd MJV polgármestere részére a polgarmester@erd.hu E-mail címen keresztül
A pályázókat Érd Megyei Jogú Város polgármestere hallgatja meg. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022.01.18.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.kozigallas.gov.hu – 2021. 12. 27
- Érdi Újság
- facebook – Érd MJV Önkormányzata – 2021.12.27.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A kinevezés feltétele a Kttv. 42. § (1) bekezdése szerinti három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.
A kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónapos próbaidő kikötésével
Kérik, a polgarmester@erd.hu e-mail címre megküldött pályázati anyagok tárgyában a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 14/ERD-220-40/2021. feltüntetni szíveskedjen.