A közmeghallgatáson az állampolgárok és a helyben érdekelt szervezetek képviselői előre írásban, vagy személyesen a helyszínen közérdekű kérdéseket tehetnek fel, illetve közérdekű javaslatot tehetnek.

A közérdekű kérdések és javaslatok előzetesen 2025. november 3-án 8 órától – november 21-én 13:00 óráig az alábbiak szerint nyújthatok be:

  • a fenti időszakban működő kozmeghallgatas@erd.hu e-mail címre,
  • munkaidőben a Polgárok Háza (2030 Érd, Alsó u. 3.) előterében elhelyezett gyűjtőládába, továbbá
  • elküldhetik postai úton a Polgármesteri Hivatal címére (2030 Érd, Alsó u. 1.) úgy, hogy fenti időszakban megérkezzen.

A közmeghallgatáson résztvevő hozzájárul ahhoz, hogy a kérdése és személyes részvétele esetén a róla készült felvétel nyilvánosságra kerül, valamint az ott elmondottak a közmeghallgatásról készült jegyzőkönyvben rögzítésre kerülnek. Az a személy, aki kérdését előzetesen küldte meg, hozzájárul ahhoz, hogy neve a válaszadáskor elhangzik a közmeghallgatáson, valamint a jegyzőkönyvben nyilvánosságra kerül. A közmeghallgatáson kérdést feltevő személy – nevének és lakóhelyének, valamint a válaszadáshoz szükséges elektronikus elérhetősége bemondását követően – fejtheti ki közérdekű kérdéssel kapcsolatos véleményét. A közmeghallgatás során elhangzott kérdések lehetőség szerint az ülésen szóban megválaszolásra kerülnek, a kivizsgálást igénylő kérdés esetén legkésőbb tizenöt napon belül választ kell adni.

Érd, 2025. október 27.

Dr. Csőzik László

polgármester