semmelweisCZBBárány

Nyílt levélben fakadt ki a Romics főigazgatója

semmelweisCZBBárány

Nyílt levélben fakadt ki a Romics főigazgatója

Több mint egy hónap telt el, de az érdi szakrendelő kártérítési igényére érdemben nem reagált az EON.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

Júliusban az áramszolgáltató a város több pontján hálózati karbantartást végzett Érden, ezek a munkálatok pedig a Dr. Romics László Egészségügyi Intézményt is érintették, előzetes tájékoztatást is kapott az intézmény az áramszünetről.

Bárány Zsolt főigazgató a közösségi médiában megjelent tájékoztatójában akkor azt írta, hogy a zavartalan betegellátás érdekében (közel nyolcszázezer forintért) külső aggregátort üzemelnek be.

Az áramszünetet hivatalosan 8:00 és 10:30 között ígérte a szolgáltató, azonban az EON a főigazgató többszöri kérésére sem volt hajlandó megadni az áramszünet pontos kezdetét és végét, így a bérelt aggregátort jóval korábban, az intézmény nyitásakor üzembe helyezték.

A csavar a történetben csak ezután következett, ugyanis kiderült, hogy végül egyáltalán nem volt áramszünet az intézményben, tehát feleslegesen üzemeltették, bérelték ki közel 800.000 Ft-ért az áramellátást biztosító készüléket.

Július 16-án tett panaszbejelentést az egészségügyi intézmény

A főigazgató ezután azonnal jelezte, hogy hivatalos útra terelik az ügyet, hiszen a keletkezett anyagi kár megtérítéséhez ragaszkodik az egészségügyi intézmény. Bárány Zsolt akkor úgy gondolta, hogy az összeg kifizetésével nem lesz gond, ám úgy tűnik tévedett, hiszen a mai napig sem utalt a Romics számlájára az  áramszolgáltató.

Az EON kommunikációja sem a legmegfelelőbb, bizonyítja ezt az, hogy a július 16-án benyújtott panaszra csak a hónap végén, július 30-án kapott választ az érdi intézmény, amelyben mindössze türelmet kérnek, megoldásról azonban nem írnak.

Az ügyfélszolgálat válasza július 30-án érkezett meg

Azóta hetek teltek el, így a Romics főigazgatója most nyílt levélben fordult az EON ügyfélszolgálatához, ezzel is nyomást gyakorolva a szolgáltatóra, hátha így az ügyintézés is felgyorsul.

Bárány Zsolt a levélben érzékelteti azt, hogy ez az ügymenet nem áll távol a szolgáltató napi gyakorlatától, hiszen magánemberként, érdi lakosként a Felsővölgyi út egy szakaszával kapcsolatban jelzett problémával is hasonló tapasztalatai vannak.

„Önök a Romics esetében nemcsak egy közfeladatot ellátó intézmény részére nem adnak – saját üzletszabályzatukat is megsértve – választ, hanem egy egészségügyi intézmény betegellátásra fordítandó pénzeszközeit szűkítik azzal, hogy kárunkat nem térítik meg. Ez megengedhetetlen!”

– fakadt ki levelében Bárány Zsolt.

A 30 napos válaszadási határidőből tehát kifutott az EON. Egy telefonos egyeztetésen mindössze annyit közölt a szolgáltató, hogy amennyiben határidőre nem tudnak válaszolni, úgy 5000 forint kötébér jár a Romicsnak, hiszen ebben az esetben megsértik a saját üzletszabályzatukat.

címlapfotó: ÉrdMost / belső képek: Dr. Romics László Egészségügyi Intézmény Facebook-oldal

További cikkeink

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email