romics_automata_sorszam

Egyre népszerűbb a sorszámhúzó automata a Romicsban

romics_automata_sorszam

Egyre népszerűbb a sorszámhúzó automata a Romicsban

A pult helyett sokan az elektronikus ügyintézést választják a szakrendelőben.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

Közel három éve már, hogy a betegek rendelkezésére áll az önkiszolgáló sorszámhúzó automata a Dr. Romics László Egészségügyi Intézményben. A szakrendelő főigazgatója legutóbbi Facebook-bejegyzésében úgy fogalmazott, hogy kezdetben a betegek idegenkedtek a gép használatától, miközben a pultnál ülő kollégáknál hosszú sorokban álltak az emberek.

Bárány Zsolt azonban egy jelentős előrelépésről számolt be, ugyanis azóta már sokan élnek az elekronikus rendszer nyújotta előnyökkel, hiszen a minap már az ellátott betegek 35 %-a az automatánál jelentkezett be a választott szakerndelésre, ami igen jónak számít.

Más területeken is történt előrelépés

Fontos, hogy az emberek éljenek az elektronikus lehetőségekkel, mert ezzel sokkal gördülékenyebbé is válik az ügymenet az intézményben, betegek és dolgozók számára egyaránt.

„Öt hónapja, amikor elindítottuk a labor előjegyzésre történő igénybevételét, akkor a legnagyobb fejfájást az okozta, hogy tudják-e majd kezelni az előjegyzéseket, hiszen az  ötfős gárda már labor nélkül is sokszor tele volt”

– fejezte ki korábbi aggodalmait Bárány Zsolt.

A főigazgató hozzátette, hogy nagy reményekkel indították az előjegyzést – a beutalóköteles rendelések közül elsőként a laborban – az online bejelentkező felületen, a FőnixWeb-en. Itt már a kezdetekkor megközelítette a 30%-ot az interneten keresztül foglalók aránya, mely mára meghaladja a 40 %-ot. A maradék szűk 60 % nagyjából egyenlő arányban oszlik meg a személyes és a telefonos foglalás között.

„Felbuzdulva a labor esetében tapasztaltakon, a FőnixWeb korábbi – laboron kívül kizárólag beutalót nem igénylő szakrendelésekre történő – korlátozását tervek szerint megszüntetjük, és mielőbb további rendeléseket fogunk felvenni a menübe”

– áll a bejegyzésben.

A fejlesztésé a jövő

Mindezt pedig egy fejlesztés előzi majd meg, hiszen a FőnixWEB felületet lecserélik egy sokkal fejlettebb, internetes felületen kívül mobilapplikációból is elérhető előjegyzési rendszerre, melynek részleteiről a megfelelő időben tájékoztatja betegeit az intézmény.

fotó: Balogh Alex

További cikkeink

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email