22_03_29_erdmost_nincskep

Felhasználói elégedettségi felmérés az ÉTV-nél

22_03_29_erdmost_nincskep

Felhasználói elégedettségi felmérés az ÉTV-nél

2020. szeptember 3-tól megkezdődött a Magyar Energetikai és Közműszabályozási Hivatal által előírt Felhasználói Elégedettségi Felmérés Alapfelmérése – írja honlapján az Érd és Térsége Víziközmű Kft.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

Az idei évben esedékes felmérést a BellResearch Kft. kérdezőbiztosai végzik a mintavétel során kiválasztott felhasználási helyek személyes felkeresésével.

A kérdezőbiztos igazolja magát, majd a szolgáltatás és az ivóvíz minőségével, a számlázással, díjfizetéssel, ügyfélszolgálattal, hibaelhárítással kapcsolatban tesz fel kérdéseket.

A felmérés célja az ügyfelek véleményének megismerése, a szolgáltatás színvonalának emelése.

További cikkeink

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email