A MOBIL KORMÁNYABLAKBAN INTÉZHETŐ ÜGYTÍPUSOK
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
• személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
• útlevél ügyintézés;
• vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
• elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi
okmányok cseréje;
• parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
• lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
• NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés
• járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és
motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
• járművek forgalomból történő kivonása;
• jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
• közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
• elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi,
tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély,
törzskönyv pótlása;
• megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
• származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.
Egyéb feladatok
• adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a
járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti
pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás
teljesítése postai úton 8 napon belül);
• adatletiltási kérelmek átvétele;
• egyéni vállalkozói ügyek intézése;
• ügyfélkapu regisztráció;
• Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
• Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
• Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése;
Máté Dalma, egy nem mindennapi mozgáskorlátozott lány volt podcast stúdiónk legutóbbi vendége.