Egy környezetvédelemről és túrázásról szóló ifjúsági könyv, interjúrészlet egy játékvezető szociológussal, egy Mikszáth-novella, egy Arany- és egy Tóth Árpád-vers összehasonlítása, a ’48-as szónokok retorikája, digitális játékok kontra hagyományos társasjáték – többek közt ezeket kapták a középszinten érettségizők magyarból.
A Gárdonyi érettségiző diákjainak többsége könnyűnek találta a feladatokat: mint az Érdi Televízió tudósítójának elmondták, bár volt pár fogósabb kérdés, teljesíthető volt a feladatsor.
A pedagógusok mindent megtettek azért, hogy az érettségi jól sikerüljön: mint Pintérné Bernyó Piroska igazgató elmondta, az online órák után még online konzultációt is szerveztek, és amikor már lehetett, kiscsoportos jelenléti felkészítő foglalkozásokat is tartottak.
„Sok helyről hallottuk, hogy nehézkes a felkészülés, de mi ebből nem érzékeltünk semmit” – fogalmazott az egyik diák, aki úgy látja, nagyon sok segítséget kaptak a tanáraiktól.