Az M0-ás déli szakaszán található hárosi híd (másik nevén Deák Ferenc híd) első elemeinek építéséhez, 30 évvel ezelőttre visszanyúló anomáliákat tárt fel a Műegyetem vizsgálata, így ismét munkálatokat végeznek az átkelőn. Mint a projektben beruházói szerepkört ellátó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) tájékoztatott: egy utolsó részleges lezárási időszakra lesz szükség a hosszú távú biztonságos működtetéshez.
Miután hétfőn le is zárták a híd déli, M5 autópálya felé vezető hídján a szélső forgalmi sávot, a Magyar Építők szerkesztősége utána járt, mivel kezdődött a munka. Kiderült: az STR M0-ás konzorcium szakemberei
- az M1-től az M5-ös felé tartó jobb pályán a Duna-híd előtti töltésen zajvédő fal építését készítik elő, amihez az alapozási munkákat végzik el.
- Emellett a hídon is a zajvédő falat építenek.
Az új ütemterv szerint egy tavaszi és egy nyári részleges lezárás után használhatják majd teljes értékben az autósok a pályát. Az év végére pedig várhatóan elkészül minden munka (ez utóbbi szakaszban a közlekedést már lényegileg nem befolyásoló módon dolgoznak majd).