Júliusban az áramszolgáltató a város több pontján hálózati karbantartást végzett Érden, ezek a munkálatok pedig a Dr. Romics László Egészségügyi Intézményt is érintették, előzetes tájékoztatást is kapott az intézmény az áramszünetről.
Bárány Zsolt főigazgató a közösségi médiában megjelent tájékoztatójában akkor azt írta, hogy a zavartalan betegellátás érdekében (közel nyolcszázezer forintért) külső aggregátort üzemelnek be.
Az áramszünetet hivatalosan 8:00 és 10:30 között ígérte a szolgáltató, azonban az EON a főigazgató többszöri kérésére sem volt hajlandó megadni az áramszünet pontos kezdetét és végét, így a bérelt aggregátort jóval korábban, az intézmény nyitásakor üzembe helyezték.
A csavar a történetben csak ezután következett, ugyanis kiderült, hogy végül egyáltalán nem volt áramszünet az intézményben, tehát feleslegesen üzemeltették, bérelték ki közel 800.000 Ft-ért az áramellátást biztosító készüléket.

A főigazgató ezután azonnal jelezte, hogy hivatalos útra terelik az ügyet, hiszen a keletkezett anyagi kár megtérítéséhez ragaszkodik az egészségügyi intézmény. Bárány Zsolt akkor úgy gondolta, hogy az összeg kifizetésével nem lesz gond, ám úgy tűnik tévedett, hiszen a mai napig sem utalt a Romics számlájára az áramszolgáltató.
Az EON kommunikációja sem a legmegfelelőbb, bizonyítja ezt az, hogy a július 16-án benyújtott panaszra csak a hónap végén, július 30-án kapott választ az érdi intézmény, amelyben mindössze türelmet kérnek, megoldásról azonban nem írnak.

Azóta hetek teltek el, így a Romics főigazgatója most nyílt levélben fordult az EON ügyfélszolgálatához, ezzel is nyomást gyakorolva a szolgáltatóra, hátha így az ügyintézés is felgyorsul.
Bárány Zsolt a levélben érzékelteti azt, hogy ez az ügymenet nem áll távol a szolgáltató napi gyakorlatától, hiszen magánemberként, érdi lakosként a Felsővölgyi út egy szakaszával kapcsolatban jelzett problémával is hasonló tapasztalatai vannak.
„Önök a Romics esetében nemcsak egy közfeladatot ellátó intézmény részére nem adnak – saját üzletszabályzatukat is megsértve – választ, hanem egy egészségügyi intézmény betegellátásra fordítandó pénzeszközeit szűkítik azzal, hogy kárunkat nem térítik meg. Ez megengedhetetlen!”
– fakadt ki levelében Bárány Zsolt.
A 30 napos válaszadási határidőből tehát kifutott az EON. Egy telefonos egyeztetésen mindössze annyit közölt a szolgáltató, hogy amennyiben határidőre nem tudnak válaszolni, úgy 5000 forint kötébér jár a Romicsnak, hiszen ebben az esetben megsértik a saját üzletszabályzatukat.