A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2030 Érd, Alsó utca 1-3.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet 19. pont szerinti Pénzügyi és számviteli feladatkör
Ellátandó feladatok: Költségvetési ügyintéző
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Költségvetési és gazdálkodási szakterületen könyvelési és számviteli feladatok ellátása az integrált pénzügyi rendszerben. A Magyar Államkincstár részére havi, negyedéves és éves költségvetési adatszolgáltatások teljesítésének előkészítésében való részvétel.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Érd Megyei Jogú Város Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.
- mérlegképes könyvelői szakképesítés államháztartási szakon,
- 3 éves pénzügyi számviteli költségvetési gazdálkodás területén szerzett szakmai gyakorlat
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Informatikai ismeretek
- Forrás Net integrált pénzügyi rendszer vagy ASP gazdálkodási rendszer ismerete
- Közigazgatási alapvizsga, vagy szakvizsga
Elvárt kompetenciák:
- Rendszerezett problémamegoldás,
- Objektivitás,
- Jó szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,
- Precizitás, megbízhatóság, jó elemzőkészség, felelősségtudat, terhelhetőség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz
- Iskolai végzettséget igazoló okiratok egyszerű másolata
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2021. 02. 09.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. 02. 02.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Ferencz Judit Közgazdasági Irodavezető nyújt, a 23/522-300/257 mellékű telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- postai úton, a pályázatnak Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (2030 Érd, Alsó utca 1-3.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 14/ERD-220-4/2021., valamint a munkakör megnevezését: Költségvetési ügyintéző. [MB1] vagy
- elektronikus úton a Személyzeti Csoport munkatársai részére a szemelyzeti@erd.hu E-mail címen keresztül
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. 02. 08.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.erd.hu – 2021. 01. 20.
- Érdi Újság – 2021.
- facebook – Érd MJV Önkormányzata – 2021. 01. 20
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
- A kinevezés feltétele a Kttv. 42. § (1) bekezdése szerinti három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
- A kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónapos próbaidő kikötésével.