22_03_29_erdmost_nincskep

Digitálisan biztonságosabb

22_03_29_erdmost_nincskep

Digitálisan biztonságosabb

Idén hétszázezerrel többen intézték adóügyeiket az Ügyfélkapun, és nagyjából ugyanennyivel csökkent a NAV ügyfélszolgálatain személyesen megjelenő ügyfelek száma. A koronavírus-járvány miatt előtérbe kerültek a biztonságosabb, digitális kommunikációs csatornák.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

A NAV-nál már jó ideje, csaknem minden ügy online is intézhető, amihez a magánszemélyeknek mindössze KAÜ-azonosításra van szükségük (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás). Az elektronikus ügyintézés és kapcsolattartás amellett, hogy napjaink alapvető elvárása, jelentősen gyorsítja is a kommunikációt az ügyfél és a hivatalok között.

Nem kell sorban állni a postán sem egy irat átvételénél, sem a válasz feladásánál – mondta el az ÉRD FM 101.3-nak Salgó Attila, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal sajtóreferense, amely szerint a digitális megoldások adatvédelmi szempontból is biztonságosak: mivel a személyhez kötött elektronikus szolgáltatások csak a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítással vehetők igénybe.

Hallgassa meg az interjút!


 

További cikkeink

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email