Azt írják, az oltás rögzítését az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) információs portálján lehet lekérdezni. Ez ide kattintva érhető el.
Megjegyzik, a belépés legegyszerűbb módja az ügyfélkapus bejelentkezés, ezután az Ellátások fülre kattintva az Eseménykatalógus menüpontnak a kívánt időtarhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgányt beállítva lekérdezhetjük az Ellátási események listáját.
A lekérdezés után az Esemény típusánál a Covid oltás kifejezést kell látnunk az oltás megfelelő rögzítése esetén.
„Amennyiben ezt a védőoltás beadása utáni napokban sem találjuk, akkor csúszás vagy hiba történt a rögzítésbe, az adatok felvitelében. Ebben az esetben jelezhetjük annak az oltópontnak, háziorvosnak, ahol megkaptuk a védőoltást és kérhetjük, hogy rögzítsék a védőoltás beadásának tényét” – hangsúlyozzák a koronavirus.gov.hu oldalon.
Abban az esetben, ha a védőoltás rögzítésre került az EESZT-ben, és 8 napon belül mégsem érkezett meg postai úton a Védettségi igazolvány, akkor az Ügyfélkapun, illetve a http://www.magyarorszag.hu weboldalon keresztül jelezhetjük ezt a problémát, a Koronavírus elleni védettségi igazolvánnyal kapcsolatos ügybejelentő űrlap leadásával.