Elkezdődött a MÁV-Start új típusú jegy- és bérletauhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgatáinak 60 napos utasforgalmi próbaüzeme, a 13 auhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgatát a Nyugati és a Keleti pályaudvaron tesztelik. Az éles próbaüzemet követően, várhatóan nyár végén kezdődhet meg további 362 új típusú auhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgata telepítése, így heti átlagban 15 darabbal bővül majd a MÁV-Start meglévő auhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgata állománya 2022 februárjáig.
Az új készüléket elsősorban a győri, az esztergomi, a szobi, a veresegyházi, a székesfehérvári, a pusztaszabolcsi, a hatvani, a ceglédi, az újszászi, a lajosmizsei és a kunszentmiklós-tassi vasútvonalon telepítik majd.
Az auhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgaták közül 100 kizárólag bankkártyás, 275 pedig vegyes, azaz kártyás és készpénzes fizetésre is alkalmas.
Az új auhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgaták beszerzésének összköltsége az eszközökkel és kiegészítő költségekkel együtt 4,6 milliárd forint, amit saját forrásból finanszíroz a MÁV-Start.
A MÁV az első auhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgatákat 2013-ban állította forgalomba, 2020-ban pedig már 166 ilyen készülék működött. A jegyek 45,2 százalékát jegypénztárban, 27,7 százalékát online, 15,1 százalékát jegykiadó auhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgatákból veszik az utasok.