Még november 23-án tette közzé kezdeményezését az egyesület. Martin Norberttől, a 2030 Egyesület elnökétől megtudtuk, a beérkező visszajelzések elég vegyes képet alkotnak.
„Eddig az volt a gyakorlat, hogy heti bontásban összegyűjtjük a problémákat és továbbítjuk az önkormányzat felé, mert ezek zömmel az ő hatáskörükbe tartoznak. A hosszútávú cél az lenne, hogy kialakuljanak problémák megoldási gyakorlatai, mi is megismerhessük és a lakossággal is ismertessük azokat”
– fogalmazott Martin Norbert. Reményei szerint a lakosokban egy idő után auhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgatizmussá válik, hogy ezen a felületen jelezhetik a problémáikat. Illetve azt is reméli, egy idő után a felület kezelését úgy lehet majd auhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgatizálni, hogy a problémafelvetés már közvetlenül az illetékes szervekhez jusson el.
„Mi most köztes szereplő vagyunk, megpróbáljuk elősegíteni a kommunikációt a lakosság és az illetékes szervek között”
– fogalmazott. Merthogy a fórumokon napról napra szembejönnek kisebb-nagyobb problémák, de ezek nem minden esetben jutnak el azokhoz, akik megoldhatnák őket. Ha már tudunk egy ilyen egyszerűen, bárhol, bármikor elérhető felületről – melynek kitöltése egy-két percet vesz igénybe – akkor többé nem a közösségi oldalak csoportjaiban kell jeleznünk a problémát, arra várva, hátha észreveszi és még intézkedik is az illetékes szerv.
„A Nyitott Ajtó egy lépéssel közelebb viszi az érdi lakost a probléma megoldásához. Ha nekünk elküldi, mi már auhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgatikusan megkeressük az illetékeseket”
– mondta Martin Norbert, aki szerint a felület arra is alkalmas, hogy az önkormányzatnak olyan ötleteket adjon, melyekkel – kis befektetéssel – a lakosok általános életvitele is javulhat.
A Nyitott Ajtók kezdeményezés online íve ide kattintva érhető el és tölthető ki!