Az ügyfelek kérelmeiket elsősorban, hivatali kapun keresztül vagy postai úton terjeszthetik elő. Amennyiben a kérelmüket mindenképpen személyesen kívánják leadni, az csak az Ügyfélszolgálaton lehetséges, a Hivatal „A” épületében.
Tájékoztatást és információt telefonon vagy e-mail útján adnak. Az elérhetőségek a www.diosd.hu honlapon megtalálhatók.
Azt írják: „Az ügyfelek csak kivételesen indokolt esetben keressék fel személyesen a Polgármesteri Hivatalt. A személyes megjelenést megelőzően kérjük Önöket, hogy vegyék fel a kapcsolatot telefonon az illetékes ügyintézővel, akivel előre egyeztetett időpontban találkozhatnak, az Ügyfélszolgálati Iroda előterében.
Az anyakönyvvezető kizárólag telefonos egyeztetést követően fogadja saját irodájában az ügyfeleket.
A Polgármesteri Hivatalba belépni kizárólag orrot és szájat eltakaró maszkban lehetséges és a belépést követően a kézfertőtlenítő használata kötelező. Kérem Önöket, hogy az épületben való tartózkodásuk ideje alatt végig viseljék a maszkot, azt ne vegyék le! Fenti rendelkezések 2020. október 15-től visszavonásig érvényesek!”