A hivatal közleménye szerint a weboldalak használatát ingyenesként hirdették, de valójában nem lehetett díjmentesen hozzáférni a szolgáltatások lényegéhez, maga a társkeresés, üzenetküldés díjköteles volt. Mindeközben nehezen észlelhető és megtévesztő információkat nyújtottak az előfizetés időtartamáról, auhttps://erdmost.hu/wp-content/uploads/2021/06/business-blog-session-cover-img-03.jpgatikus meghosszabbodásáról és áráról, emiatt a fogyasztók nem voltak tudatában annak, hogy ténylegesen milyen időtartamú és összegű fizetési kötelezettségük keletkezhet. Végül nem az elvárható módon ismertették a szolgáltatások reális megítéléséhez szükséges információkat (például lemondás lehetősége, formája), ahogyan a fogyasztói panaszok tartalmát sem megfelelően kezelték, hiszen a vállalkozás még a jelentős számú felhasználói panasz ellenére sem módosította tájékoztatási gyakorlatát és működését.
Az 1,6 milliárd forintos versenyfelügyeleti bírság alapja a vállalkozás 2017. év vége és a vizsgálat lezárása közötti, hazai fogyasztóktól származó árbevétele volt. A hatóság emellett arra kötelezte a céget, hogy 30 napon belül módosítsa jogsértő tájékoztatási gyakorlatait, valamint tegyen közzé helyreigazító nyilatkozatot az oldalakon, illetve közvetlenül a felhasználók felé. A határozat megállapításai alapján a felhasználóknak lehetőségük van polgári jogi igényüket közvetlenül a bíróság előtt érvényesíteni.