A közszolgálati jogviszony időtartama: határozott idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2030 Érd, Alsó utca 1.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. sz. melléklet 19. pontja szerinti feladatkör
Ellátandó feladatok: építmény- és telekadó ellenőrzéssel kapcsolatos feladatok ellátása
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az ellátandó feladatoknál került felsorolásra.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
§ Magyar állampolgárság,
§ Cselekvőképesség,
§ Büntetlen előélet,
§ Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
§ Közigazgatásban, adóügyi munkakörben eltöltött gyakorlat
§ Közigazgatási szakvizsga megléte
Elvárt kompetenciák:
§ Rendszerezett problémamegoldás,
§ Objektivitás,
§ Jó szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,
§ Precizitás, megbízhatóság, jó elemzőkészség, felelősségtudat, terhelhetőség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
§ 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti szakmai önéletrajz
§ iskolai végzettséget igazoló okiratok egyszerű másolata
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019. május 20.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. május 12.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kartikné Szilágyi Enikő – Közgazdasági Iroda, Adócsoport, csoportvezetője nyújt, a 23/522-317-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
§ Postai úton, a pályázatnak Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2030 Érd, Alsó utca 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 14/ERD-17-17/2019., valamint a munkakör megnevezését: Adóügyi ügyintéző [MB1]
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. május 19.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
§ www.erd.hu – 2019. április 23.
§ Érdi Újság
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A kinevezés feltétele a Kttv. 42. § (1) bekezdése szerinti három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány. A kinevezés határozott időre szól, 6 hónapos próbaidő kikötésével.