romics1 (1)

Átmeneti nehézségekbe ütközött az előjegyzések terén a Romics

romics1 (1)

Átmeneti nehézségekbe ütközött az előjegyzések terén a Romics

A bejövő hívásokat jelenleg egyetlen dolgozó kezeli, akivel sokszor minősíthetetlen stílusban beszélnek a betegek.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

A Dr. Romics László Egészségügyi Intézményben általában egy ötfős stáb dolgozik az előjegyzések felvételén. Sajnos ezen a fronton nehézségekbe ütközött a szakrendelő, hiszen október 18-tól – folyamatban lévő szabadság, valamint megbetegedések miatt – két főre zsugorodott a létszám – írja az intézmény közösségi oldalán a főigazgató.

Bárány Zsolt azonban megjegyezte, hogy a személyes időpontadás zavartalanul működik, viszont e-mailen már hosszabb reakcióidőre kell számítani, sok esetben a 24 órát sem tudják tartani.

A legnagyobb gond a telefonos előjegyzésnél tapasztalható,  a várakozási idő nagyon megnyúlt, egyetlen dolgozó kezeli a bejövő hívásokat.

A helyzet október 24-től valamelyest javulni fog, október 30-tól pedig várhatóan teljes lesz a létszám. A főigazgató továbbá megjegyezte, hogy a helyzet lesújtó, hiszen az előjegyzést telefonon nehéz elérni, de van, hogy a leterheltség miatt lehetetlen.  Azok közül, akinek sikerül, jó néhányan minősíthetetlen stílusban beszélnek a telefonközpontossal, sokszor a becsületsértés határát súrolva.

„Ezzel csak azt érik el, hogy a telefonközpontosaink fogják itt hagyni a Romicsot…”

– írja közleményében Bárány Zsolt.

A Dr. Romics László Egészségügyi Intézmény dolgozóinak a védelmében – a kialakult helyzet miatt – technikailag elkezdték előkészíteni a telefonhívások GDPR-nak  megfelelő rögzítését – áll a bejegyzésben.

fotó: Érdmost archív

További cikkeink

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email