Egy kis környezetleírás…adott egy kertes ház, a ház bejáratához lépcső vezet fel. Idős házaspár rendel a Spartól, ami megérkezik. Segítek bevinni a megrendelt árut, mely kb. 8 szatyor, ásványvíz. Mondom embernek, hogy jöjjön oda a lépcső tetejéhez, ahol a 80 éves bácsi áll és várja, hogy fizethessen. Ember megáll a kapuban és közli, hogy nem mehet be a lakásba. Mondom nem a lakásba kell bemenni, csak a lépcső tetejéig. Ő bizony nem mehet be, s cövekel a kapun kívül. Bácsi megbízott bennem, kártyát odaadta, fizettem és ember elment. Nos, ha nem vagyok ott, akkor a 80 éves bácsi, aki menni alig bír, lépcsőzni szinte alig, vagy a felesége, aki szintén közelít a 80-hoz, aki lépten-nyomon szédül hordja be a szatyrokat? Hozzá teszem, idős bácsi maszkban és kesztyűben volt…
írta meg Pintér Marianna Manka.
Szerettünk volna tájékoztatást kérni a Spartól is az ügyben, de egy olyan telefonszámra irányítottak át bennünket, ami elérhetetlennek bizonyult. A honlapjukon mindenesetre csak annyit találtunk, hogy házi karanténban levőknek nem vállalnak kiszállítást, arról ott nincsen szó, hogy mindenki másnak a kapuban kellene átvennie a csomagját.
Érden az önkormányzat ugyanakkor segít a bevásárlásban is az időseknek, ha erre szorulnak. Ezt a +36 80 204 949-as ingyenesen hívható telefonszámon, illetve a +36 30 579 3998 vagy a +36 30 374 6351 mobiltelefonszámokon tudják jelezni.