Május 2-án az előjegyzésen dolgozó munkatársak létszámát 3-ról 5 főre emelték, a korábbi egy kolléga helyett pedig három kizárólag telefonon ad időpontot reggel 7 és délután 3 óra között. A személyes időpontkérés is megmaradt, egy kolléga csak ezzel foglalkozik mindennap 8 és 15 óra között. Az e-mailes időpontkéréseket szintén egy munkatárs kezeli – írja a Romics oldalán Bárány Zsolt főigazgató.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy bár a személyes időpontkérésnél időnként ugyan várakozni kell, de a korábbi helyzettel ellentétben (amikor az adott kolléga párhuzamosan adott időpontot telefonon és személyesen) a kiszolgálás sokkal gyorsabb és a várakozók sokkal türelmesebbek.
Ami a telefonos időpontkérést illeti, arról a következő (július utolsó hetére vonatkozó) statisztikát közölte a főigazgató:
958 fogadott hívásuk volt, a leghosszabb várakozási idő 9 perc 16 másodperc volt, az átlagos várakozási idő 37 másodperc. Nem fogadott hívásuk (azaz a beteg hívta az intézményt, de letette, mielőtt felvehették volna az előjegyzésen dolgozók) 323 volt, a leghosszabb várakozási idő 8 perc 23 másodperc volt, az átlagos várakozási idő pedig 1 perc 6 másodperc.
A május 2-a előtti időszakból pontos mérések sajnos nem állnak rendelkezésre, de korábban a titkárságra nagy számú telefonhívás érkezett, miszerint nem lehet elérni az előjegyzést telefonon – múlt héten egyetlen ilyen telefon nem landolt a titkárságon – írja Bárány Zsolt, hozzátéve: az e-mailes időpontfoglalásra eddig sem volt panasz, ez továbbra is gördülékenyen megy.