Az előzetes bejelentésekkel összhangban, január 15-án megújult a NAV honlapja, amire a korábbi verzióhoz képest rá sem ismerni és ez benne a legjobb.
- Már első ránézésre is átlátható, kompakt, közben pedig számos felhasználóbarát funkcióval bővült.
- Ilyen például, hogy a magánszemélyek külön oldalt nézhetnek, ha csak ezek az ügyek érdeklik őket.
- Létrehozható a myNAV felület, ahol személyre szabottan lehet elérni a felhasználók számára legfontosabb funkciókat.
- Látványos és közérthető a naptár funkció, amely leszűkíthető a csak magánszemélyeket érintő eseményekre.
- Minden főbb tematika könnyedén és átláthatóan elérhető (adók, vámügyek, nyomtatványok, kalkulátorok, ügyféltájékoztatók, közérthető kiadványok).
- A böngészést segítő keresőt építettek az oldalba.
- A magánszemélyeket aktuálisan leginkább érintő ügyek nagyobb hangsúlyt kaptak és közérthető aloldalt.
- Így például áttekinthetőek a legfontosabb tudnivalók az szja-visszatérítéssel kapcsolatban is.
Első ránézésre összességében elmondható, hogy a NAV-nak sikerült egy modern, a 21. században már természetesnek mondható ügyféligényeknek megfelelő, jól kezelhető és átlátható oldalt alkotnia, amivel ugyanakkor nyilván meg kell barátkozniuk a felhasználóknak, miután a korábbi honlapverziótól alapvetően tér el az új oldal. Az adóhatóság elmúlt években mutatott látványos digitális újításai (online számla, szja-bevallás, szolgáltatások digitalizációja) után már nagyon időszerű volt az új honlap létrehozása.
A tájékozódásban is segít az adóhatóság, ugyanis külön videóban mutatja be az új honlap legfontosabb elemeit: