víz_csap_gyerek_tolt

Egy közszolgáltás hibaelhárítása nem a Facebookon történik

víz_csap_gyerek_tolt

Egy közszolgáltás hibaelhárítása nem a Facebookon történik

Az Érd és Térsége Víziközmű Kft. levélben kéri a lakosságot, hogy hiba esetén a hivatalos elérhetőségeket használják.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

Az Érd és Térsége Víziközmű Kft. és az Érd és Térsége Csatorna-szolgáltató Kft. legutóbbi számlaleveleinek mellékleteként egy információs levélben felhívják a fogyasztók figyelmét, hogy a szolgáltatással kapcsolatos hibabejelentéseket kizárólag a hivatalos ügyfészolgálati telefonszámokon és e-mail címeken tudják fogadni.

Az elmúlt időszak hibabejelentéseivel kapcsolatban az ÉTV Kft. ügyvezető igazgatóját kérdeztük. Lanku Ildikó az ÉrdMost-nak elmondta, a lakosság körében egyre gyakoribbak azok az esetek, amikor a valós hibát nem a megfelelő fórumon jelzik a szolgáltatónak, így sok esetben nem is tudjákk olyan gyorsan elhárítani a hibát, mint azt kellene.

Éjjel-nappal hívható telefonszámokon lehet bejelenteni a diszpécsernél a problémát

Többször előfordult, hogy az önkormányzat valamelyik képviselőjénél jeleztek hálózati problémát, azt gondolva, hogy ezzel elintézett a dolog, miközben a leghatékonyabb fóruma a hibabejelentésnek a cég éjjel-nappal hívható telefonszáma, illete az erre fenntartott e-mail címe, ahol a telefonos bejelentéshez hasonlóan azonnal feldolgozza a szolgáltató a beérkezett információt.

„Akár telefonon, akár e-mailben kapja meg a diszpécser a bejelentést a hibáról, rögtön értesíti a készenlétben lévő műszaki munkatársakat, ők pedig azonnal a helyszínre mennek és megkezdik a hiba elhárítását”

– hangsúlyozta a cég vezetője.

Volt olyan eset is, amikor egy házi beemelő szerkezet hibásodott meg, ahová végül kimentek a műszakiak, a helyszínen történt beszélgetésből viszont kiderült, hogy a lakos egy Facebook-csoportban írt a problémájáról, ahelyett, hogy a szolgáltatót hivatalos úton hívta volna.

„Annak ellenére, hogy a lakosság többsége rutinszerűen használja a közösségi oldalakat, tudomásul kell venni, hogy egy közszolgáltatás hibaelhárítása nem a Facebook-csoportokon keresztül történik.”

– tette hozzá Lanku Ildikó.

Az Érd és Térsége Víziközmű Kft-nél a meghibásodást a következő elérhetőségeken kell bejelenteni:

  • telefonon: 06/23-500-000 vagy 06-23/365-921-es számok valamelyikén
  • e-mailben: hibabejelento@erdivizmuvek.hu

Az Érd és Térsége Csatorna-szolgáltató Kft-nél pedig a következő lehetőségek állnak a lakosság rendelkezésére:

  • telefonon: 06-23/521-592-es számon
  • e-mailben: hibabejelento@erdicsatornamuvek.hu

Ezeken az elérhetőségeken az ingatlanhoz kapcsolódó víz- vagy csatornaszolgáltatás során keletkező hibákat lehet bejelenteni, de a közterületi hibákat is várják a lakosságtól.

Lanku Ildikó elmondta, hogy leggyakrabban az ivó- és szennyvízbekötésekkel kapcsolatban keresik az ügyfélszolgálatot, a csatornaszolgáltató felé a házi beemelők különböző meghibásodásait jelzik a lakosok. Az elektromos problémák, illetve szivattyúval kapcsolatos meghibásodások a leggyakoriabbak.

Bélyegkép

A vízszolgáltatás esetén sokszor jelent problémát a vízzavarosság. Ez különösen közterületi csőtörés után fordulhat elő, ekkor a víz barnás elszíneződését tapasztalják az ügyfelek és érezhetően megugrik a bejelentések száma.

A cég vezetője továbbá arra kéri a lakosságot, hogy amennyiben hibás, például csöpögő vagy megrongált tűzcsapot látnak, vagy csőtörésre, csatornasérülésre utaló jeleket észlelnek(vízszivárgás, a burkolat beomlása, szennyvízkiöntés, szaghatás), mindenképpen hívják a hibabejelentőt, ne a közösségi oldalakat használják!

 

További cikkeink

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email