karacsony_jpg_pixabay

Új világ jött a válsággal, más lesz az idei karácsony

karacsony_jpg_pixabay

Új világ jött a válsággal, más lesz az idei karácsony

Már nem lesznek olyan mértékű akciók, leárazások, mint régen.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

Mint azt  az ÉrdMost megírta, városunkban a vendéglátás is megszenvedi a megugró energia,- és üzemanyagárakat. De a boltok polcain is tapasztaljuk a termékek folyamatos drágulását. Nagy nevű és múltú éttermek, cukrászdák zárnak be az egyre emelkedő infláció miatt.

Ez senkinek sem egyszerű, de egy jól működő marketing stratégiával nem csak, hogy talpon lehet maradni, még növelni is lehet a cégek számára az árbevételt. Nebehaj Vanda, a Mazuri Marketing tulajdonosa az Érd FM 101.3 műsorában elmondta, annak ellenére, hogy folyamatosan drágul minden, mégis elindul egy árverseny, csak másképp.

00:00
00:00
00:00

„Nem tud majd olyan árverseny kialakulni, mint korábban. Lesznek akciók a boltokban, de az 50, 70 vagy akár 90 százalékos leértékelések megszűnnek. Helyette visszatér a népszerű kuponozás vagy a termékajándékok. A vásárlók viselkedése már most megváltozott, de ez a változás csak még jelentősebb lesz – vélte a szakember.

Hozzátette: tudatosabbak lettek az emberek, és megalapozott döntéseket hoznak. Már nem vesszük meg az első cipőt, hanem szétnézünk, hogy hol olcsóbb. Napi szinten változik egy-egy termékek ára, mert drágulnak az alapanyagok és a beszerzési árak is.

Bélyegkép

Nebehaj Vanda szerint, amíg ilyen bizonytalanok a nemzetközi körülmények, addig ezek a változások jelen lesznek az életünkben.

„Még mindig azt látjuk, hogy nő a vásárlások száma. Nyilván ez egy idő után meg fog szűnni. A vásárlók jobban meggondolják a döntéseiket, és addig kell egy olyan rendszert felállítani a cégeknek, amivel optimalizálni tudják a jelenlétüket. Erre 2-3 hónapjuk van, mivel már az idei karácsonyi időszak is más lesz, mint amit eddig megszoktunk” – tette hozzá.

 

 

Fotók: ÉrdMost archív, Pixabay

További cikkeink

További cikkeink

Facebook