romics1 (1)

Gyorsul az előjegyzés a szakrendelőben

romics1 (1)

Gyorsul az előjegyzés a szakrendelőben

Átszervezik az előjegyzést a Dr. Romics László Egészségügyi Intézményben.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

Mint Bárány Zsolt főigazgató az intézmény közösségi oldalán tudatta, a május 2-ától az előjegyzésben dolgozó kollégák létszámát 3-ról 5-re emelik. Három ember kizárólag telefonon ad majd időpontot egy e célra kialakított Call Centerben minden nap 7 és 15 óra között. A személyes időpontkérés lehetősége továbbra is megmarad, egy fő kizárólag ezzel a feladattal foglalkozik majd naponta 8 és 15 óra között, a Felső utcai bejáratnál. 
A változás lehetőséget ad arra, hogy az önkiszolgáló bejelentkező oszlop jobban az érkezők látóterébe kerüljön, ugyanis az oszlop átkerül közvetlenül a személyes bejelentkező pultok mellé. Remélik, ezáltal nő a kihasználtasága is.
Ami nem változik: továbbra is lehet időpontot kérni e-mailen – ezeket egy munkatárs kezeli.
Az előjegyzés munkatársainak kérése:
• Telefonos időpontkérésnél minden esetben legyen a páciensénél papír, toll ceruza, hogy feljegyezhessék a kapott időpontot.
• Beutalóköteles rendelésre történő időpontkérésnél készítsék elő a beutaló naplószámát. (Ezt az indokolja, hogy sokan igyekeznek először időpontot kérni azzal, hogy annak birtokában majd a háziorvostól kérik a beutalót. Ez azonban nem így működik: a szakorvosi rendelő számára ugyanis a beutaló jelenti annak megerősítését, hogy a telefonáló egészségügyi állapota a rendelésen való megjelenést valóban szükségessé teszi. Tehát először a háziorvosi beutalót kell elkérni, annak birtokában kaphat időpontot a páciens a szakrendelésre.)
Egy kolléga továbbra is felhívja az időponttal már rendelkezőket, a terminus előtt egy héttel ellenőrizze, vajon el tudnak-e jönni a rendelésre. Így engeteg kiesett rendelési időt tudnak elkerülni.

További cikkeink

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email