22_03_29_erdmost_nincskep

A NAV-nál időpont kell a személyes ügyintézéshez

22_03_29_erdmost_nincskep

A NAV-nál időpont kell a személyes ügyintézéshez

A veszélyhelyzet miatti korlátozások betartása miatt csak előzetes időpontfoglalás, rendkívül indokolt esetben fogad ügyfeleket központi ügyfélszolgálatain a Nemzeti Adó- és Vámhivatal. Az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, csekkigénylés, beadványok beadása időpont nélkül is intézhető.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal azt javasolja, a személyes ügyintézés helyett a gyors, rugalmas és biztonságos ügyintézés érdekében használják a hivatal elektronikus szolgáltatásait. Konkrét ügyek intézéséhez, a 06-80/20-21-22 számon ingyenesen hívható a NAV Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszere. A rendszer használatához ügyfélazonosító-számra (PIN-kód) vagy részleges kódú telefonos azonosításra van szükség.

Ügyfélazonosító-szám legegyszerűbben a https://www.nav.gov.hu/ oldalról is elérhető Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás használatával igényelhető a TEL-nyomtatványon.

 Általános kérdésekben regisztráció nélkül is hívható a NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon.

A gépjárműadóval kapcsolatban a 1819-es telefonszámon a 2-es főmenüpont kiválasztásával lehet kérdezni a NAV munkatársaitól.

Azt kérik, az ügyfelek csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát, melyhez időpont a https://www.nav.gov.hu/, valamint a https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa menüpont alatt foglalható.

További cikkeink

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email