Mint az a város honlapján közzétett tájékoztatóban olvasható, a veszélyhelyzetről és a járványügyi készültségi időszak védelmi intézkedéseiről szóló rendelet alapján további intézkedésig november 9-től szünetel az ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatalban.
A tájékoztató kitér arra, hogy a lakosok beadványaikat elsősorban írott formában leadhatják a Polgárok Háza előterében kihelyezett gyűjtőládában, valamint elektronikus és postai úton is eljuttathatják a Polgármesteri Hivatalnak.
A beadványok elektronikus benyújtásáról ide kattintva olvashat részletesen.
„Ügyfeleink november 9-étől személyesen kizárólag a Humán Irodát és az Anyakönyvvezetőket kereshetik fel, kivételesen indokolt esetben, egyeztetett időpontban. Kérjük ügyfeleinket, hogy személyes megjelenés előtt telefonon keresztül keressék meg az illetékes ügyintézőt, aki az üggyel kapcsolatban részletes felvilágosítást tud adni, és csak feltétlenül indokolt esetben hívja be az ügyfelet, időpontra” – hangsúlyozzák az erd.hu-n.
Az anyakönyvvezetők telefonos előjegyzés alapján saját irodájukban fogadják az ügyfeleket. A Humán Iroda munkatársait pedig – szintén előzetes egyeztetés alapján – a Budai út 8. szám alatti irodahelyiségben kereshetik fel.
A Polgármesteri Hivatal valamennyi szervezeti egysége az ismert telefonszámokon elérhető: https://www.erd.hu/polgarmesteri-hivatal/szervezeti-egysegek
A közlemény felhívja a figyelmet rá, hogy az előzetes egyeztetés után az ügyfélfogadáson kizárólag a szájat és orrot eltakaró eszközt kell viselni, a másfél méteres védőtávolságot be kell tartani és a bejáratoknál kihelyezett kézfertőtlenítő használata is kötelező.
„A maszkot az épületben való tartózkodásuk teljes időtartama alatt viselniük kell! A portaszolgálat munkatársai a fentiekre figyelmeztetik a beérkező ügyfelet. Amennyiben a fenti kötelezettségeknek az ügyfél felszólításra sem tesz eleget, a portaszolgálat munkatársa kikíséri az ügyfelet az épületből”
– hangsúlyozták.