22_03_29_erdmost_nincskep

Workshop Érd városmarketingjéről 

22_03_29_erdmost_nincskep

Workshop Érd városmarketingjéről 

​​​​​​​Egész napos workshopot tartottak a Hungary NEXT csapat szakértőinek vezetésével a Polgárok Házában, ahol a téma Érd, mint városmárka kitalálása, az identitás és az attrakciók újragondolása, a lehetőségek feltérképezése volt.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

Mint arról Tetlák Örs alpolgármester közösségi oldalán beszámolt, a workshopon ott volt szinte mindenki, akinek Érden turizmussal, városmarketinggel, rendezvényekkel tennivalója lehet. A Városi Galéria, a Földrajzi Múzeum, a Szepes Gyula Művelődési Központ és a Csuka Zoltán Városi Könyvtár vezetői mellett a rendezvényhelyszínek (ÉRD Aréna, Simonpusztai Lovasközpont, Czabai-kert), a rendezvényszervezők (Érd Körbe, Szüreti Mulatság) és vendéglátó vállalkozások (Pincetulajdonosok Egyesülete) is. Mellettük az ökoturisztikai fejlesztések miatt a környezetvédők, valamint az Ifjúsági Önkormányzat, a városi főépítész és az egykori idegenforgalmi tanácsnok is jelen volt.

“A közös gondolkodás számomra legfontosabb eredménye, hogy egyöntetű a szándék, hogy ugyanilyen (vagy akár még szélesebb) körben rendszeres találkozókra kerüljön sor és folytatódjon a közös munka. Számos kiváló szakmai gondolat fogalmazódott meg és az is megkerülhetetlennek látszik, hogy létrehozzunk egy városmarketinggel foglalkozó szervezeti egységet. Mindenki úgy állt fel az asztaltól, hogy ez a helyes irány, sikeresek akkor lehetünk, ha az intézmények, a vállalkozások, a civil szféra és a városvezetés szorosan együttműködnek és valamennyien azon dolgozunk, hogy Érd olyan otthonunk legyen, ahová vendégek is szívesen érkeznek.” – fogalmazott közösségi oldalán Tetlák Örs.