Az új szabályozás szerint beadványainkat a portaszolgálatokon kihelyezett gyűjtőlábában helyezhetjük el, valamint elektronikus és postai úton juttathatjuk el a Polgármesteri Hivatalnak.
Az ügyfelek személyesen a hivatalt csak kivételesen indokolt esetben kereshetik fel. A személyes megjelenés előtt telefonon keresztül kell megkeresniük az ügyintézőt, aki részletes tájékoztatást ad, és feltétlenül indokolt esetben időpontra hívja be az ügyfelet.
A Polgármesteri Hivatalt személyesen a Polgárok Házában működő ügyfélszolgálaton kereshetjük fel. Az Adócsoport, a Városrendészeti csoport, a Végrehajtási Csoport, a Főépítészi Csoport munkatársait ügyfélfogadási időben, telefonon előre egyeztetett időpontban, a Polgárok Házában működő ügyfélszolgálaton találjuk meg. Az anyakönyvvezetők telefonos előjegyzés alapján saját irodájukban fogadják az ügyfeleket. A Városfejlesztési és Városüzemeltetési Iroda munkatársai az irodán kialakított ügyfélfogadó pultnál fogadják az ügyfeleket. A Humán Iroda a Budai út 8. szám alatt látogatható.
Az ügyfelek a korlátozott ügyfélfogadáson kizárólag a szájat és az orrot eltakaró eszköz, orvosi maszk viselése, a másfél méter védőtávolság megtartása, valamint a bejáratoknál kihelyezett kézfertőtlenítő használata mellett vehetnek részt. A maszkot az épületben való tartózkodás teljes időtartama alatt viselniük kell.
A portaszolgálat munkatársainak a fentiekre figyelmeztetniük kell a beérkező ügyfelet. Amennyiben a fenti kötelezettségeknek az ügyfél felszólításra sem tesz eleget, a portaszolgálat munkatársa kikíséri az ügyfelet az épületből.
A részletes tájékoztatót itt olvashatják.