Március 17-étől visszavonásig zárva tartja ügyfélszolgálati irodáit az ÉTV. Honlapjukon arra kérik a felhasználókat, hogy ügyeiket az e-ügyfélszolgálaton intézzék, vagy telefonáljanak (+36-23-521-751).
Az e-ügyfélszolgálaton az alábbi ügyeket intézhetik:
• mérőállás bejelentés
• személyes adatok megtekintése, módosításának kezdeményezése
• levelezési cím módosítása
• aktuális egyenleg lekérdezése, tartozásigazolás kérése
• vevői folyószámla kivonat megtekintése
• számlamásolatok megtekintése, számlamásolatok postai úton történő megküldésének igénylése
• részletfizetés igénylése
Felhasználóváltozás átvezetése iráni kérelmet (átírás) kizárólag e-mailben (ugyfelszolgalat@erdivizmuvek.hu) tudnak elfogadni. A megfelelő formanyomtatványt kitöltve, aláírva, illetve a szükséges iratokat scannelt formában lehet beküldeni.
Az ÉTV arról is tájékoztatta a fogyasztókat, hogy a korábban kiértesített vízmérő-leolvasásokat bizonytalan ideig szüneteltetik. A vízmérő-állást továbbra is bediktálhatjuk, illetve az e-ügyfélszolgálaton is megadhatjuk. Ha nem érkezik bediktált mérőállás a társasághoz, a korábbi időszak fogyasztási adatain alapuló, becsült résszámlát kapnak a felhasználók.
Az ÉTCS online ügyfélszolgálata itt elérhető, telefonszámuk ugyanaz, mint az ÉTV ügyfélszolgálatának (06-23-521-751). Az elektronikus leveleket az ugyfelszolgalat@erdicsatornamuvek.hu e-mailcímre várják.
Az ELMŰ-ÉMÁSZ is felfüggesztette a személyes ügyintézést valamennyi ügyfélszolgálati irodájában; az ügyfelek 16-ától a cég digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy e-mailben intézhetik ügyeiket. A Nemzeti Közművek ügyfélszolgálati irodái is bezártak. Arra kérik ügyfeleiket,, hogy válasszák a továbbra is teljes kapacitással működő online ügyfélszolgálatot, mobilapplikációt, telefonos ügyfélszolgálatot, vagy juttassák el megkeresésüket írásban a zársaság e-mail- és postacímére.