22_03_29_erdmost_nincskep

Nem intézhetjük személyesen a víz- és csatornaügyeket sem

22_03_29_erdmost_nincskep

Nem intézhetjük személyesen a víz- és csatornaügyeket sem

Bezárt az ÉTV és az ÉTCS ügyfélszolgálata; kérik a felhasználókat, hogy az e-ügyfélszolgálaton, illetve telefonon vagy e-mailben vegyék fel a kapcsolatot társaságukkal. Szüneteltetik a vízmérő-leolvasásokat is. Az ELMÜ-ÉMÁSZ és a Nemzeti Közművek szintén felfüggesztette a személyes ügyintézést.

Érdfm 101.3 – Hallgasd bárhol! Bármikor!

HIRDETÉS

Március 17-étől visszavonásig zárva tartja ügyfélszolgálati irodáit az ÉTV. Honlapjukon arra kérik a felhasználókat, hogy ügyeiket az e-ügyfélszolgálaton intézzék, vagy telefonáljanak (+36-23-521-751).

Az e-ügyfélszolgálaton az alábbi ügyeket intézhetik:
• mérőállás bejelentés
• személyes adatok megtekintése, módosításának kezdeményezése
• levelezési cím módosítása
• aktuális egyenleg lekérdezése, tartozásigazolás kérése
• vevői folyószámla kivonat megtekintése
• számlamásolatok megtekintése, számlamásolatok postai úton történő megküldésének igénylése
• részletfizetés igénylése
 
Felhasználóváltozás átvezetése iráni kérelmet (átírás) kizárólag e-mailben (ugyfelszolgalat@erdivizmuvek.hu) tudnak elfogadni. A megfelelő formanyomtatványt kitöltve, aláírva, illetve a szükséges iratokat scannelt formában lehet beküldeni.

Az ÉTV arról is tájékoztatta a fogyasztókat, hogy a korábban kiértesített vízmérő-leolvasásokat bizonytalan ideig szüneteltetik. A vízmérő-állást továbbra is bediktálhatjuk, illetve az e-ügyfélszolgálaton is megadhatjuk.  Ha nem érkezik bediktált mérőállás a társasághoz, a korábbi időszak fogyasztási adatain alapuló, becsült résszámlát kapnak a felhasználók.

Az ÉTCS online ügyfélszolgálata itt elérhető, telefonszámuk ugyanaz, mint az ÉTV ügyfélszolgálatának (06-23-521-751). Az elektronikus leveleket az ugyfelszolgalat@erdicsatornamuvek.hu e-mailcímre várják.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ is felfüggesztette a személyes ügyintézést valamennyi ügyfélszolgálati irodájában;  az ügyfelek 16-ától a cég digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy e-mailben intézhetik ügyeiket. A Nemzeti Közművek ügyfélszolgálati irodái is bezártak. Arra kérik ügyfeleiket,, hogy válasszák a továbbra is teljes kapacitással működő online ügyfélszolgálatot, mobilapplikációt, telefonos ügyfélszolgálatot, vagy juttassák el megkeresésüket írásban a zársaság e-mail- és postacímére. 

 

 

 

További cikkeink

További cikkeink

Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
Telegram
WhatsApp
Email