1. A pályázat benyújtásának határideje: 2019. április 10.
2. A pályázat elbírálásának várható időpontja: 2019. április 30.
3. A pályázati eljáráshoz kötelezően benyújtandó dokumentumok:
- az együttműködésben megvalósuló útépítéssel, felújítással érintett terület megnevezése, helyszínrajza;
- a tervezett beruházás becsült összköltsége, a létesítendő útburkolat fajtája, rövid műszaki tartalma;
- a beruházással érintett, valamint az együttműködésben résztvevő rendeltetési egységek tulajdonosainak, az ingatlan ingatlan-nyilvántartásba bejegyzett haszonélvezőinek, vagyonkezelőinek – az ingatlanok helyrajzi számának, illetve házszámának megjelölésével-, a rendeltetési egységek száma és felosztása;
- a polgári jogi társaság létrehozására vonatkozó szerződés egy példánya;
- nyilatkozat a befizetett hozzájárulással megvalósuló út- és járda önkormányzati tulajdonba adásáról;
- nyilatkozat a polgári jogi társaságot alapítóktól arra vonatkozóan, hogy a rendelet 2. függelékét képező útépítési együttműködésre vonatkozó megállapodásban foglaltakkal egyetértenek;
- nyilatkozat a lakossági önerő mértékéről, bankhitel felvételének szándékáról;
- az igényelt önkormányzati hozzájárulás mértékének meghatározása;
- a költségviselésre vonatkozó, a Rendeletben szabályozottaktól eltérő tartalmú megállapodás.
A pályázatot Érd Megyei Jogú Város Önkormányzat honlapján közzé kell tenni.
Határidő: közzétételre – azonnal
Felelős: T. Mészáros András polgármester
Donkó Ignác Szabó Béla
bizottsági tag elnök