Állás: ügyintéző/adminisztrátor

Érd Megyei Jogú Város Jegyzője a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Városüzemeltetési Iroda, Városfejlesztési és Városüzemeltetési Csoport ügyintéző/adminisztrátor munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony                  

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2030 Érd, Alsó utca 1.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: –

Ellátandó feladatok:

–           az iroda részére érkező levelek iktatásával kapcsolatos feladatok; (pl.: iratok kiadmányozókhoz, ügyintézőkhöz, iktatóhoz történő eljuttatása)

–           az iroda iratainak kezelése (irattározás, határidő)

–           telefonon- és személyesen bejelentett lakossági kérdésekre tájékoztatás adása

–           szabadság nyilvántartás

–           irodaszer nyilvántartás, rendelés

–           levelezési, postázási feladatok

–           általános titkársági adminisztratív feladatok

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az ellátandó feladatoknál került feltüntetésre.                                                           

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata az irányadó.

Pályázati feltételek:

§         Magyar állampolgárság,

§         Cselekvőképesség,

§         Büntetlen előélet,

§         érettségi végzettség

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • középfokú műszaki végzettség
  • közigazgatási alapvizsga

Elvárt kompetenciák:

§         Rendszerezett problémamegoldás,

§         Objektivitás,

§         Jó szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,

§         Precizitás, megbízhatóság, jó elemzőkészség, felelősségtudat, terhelhetőség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti szakmai önéletrajz,
  • végzettséget igazoló bizonyítvány, oklevél egyszerű másolata,

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően 2019. április 01-jétől betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. március 25.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak a Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2030 Érd, Alsó utca 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 14/ERD-17-8/2019, valamint a munkakör megnevezését: ügyintéző/adminisztrátor

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. március 31.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • www.erd.hu – 2019. március 12.
  • Érdi Újság – 2019. március 13.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

  • A kinevezés feltétele a Kttv. 42. § (1) bekezdése szerinti három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
  • A kinevezés 6 hónapos próbaidő kikötésével határozatlan időre szól.

 

Kapcsolódó cikkeink

További cikkeink