Állás: ügyintéző/adminisztrátor

Érd Megyei Jogú Város Jegyzője a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Városüzemeltetési Iroda, Városfejlesztési és Városüzemeltetési Csoport ügyintéző/adminisztrátor munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony                  

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2030 Érd, Alsó utca 1.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: –

Ellátandó feladatok:

–           az iroda részére érkező levelek iktatásával kapcsolatos feladatok; (pl.: iratok kiadmányozókhoz, ügyintézőkhöz, iktatóhoz történő eljuttatása)

–           az iroda iratainak kezelése (irattározás, határidő)

–           telefonon- és személyesen bejelentett lakossági kérdésekre tájékoztatás adása

–           szabadság nyilvántartás

–           irodaszer nyilvántartás, rendelés

–           levelezési, postázási feladatok

–           általános titkársági adminisztratív feladatok

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az ellátandó feladatoknál került feltüntetésre.                                                           

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata az irányadó.

Pályázati feltételek:

§         Magyar állampolgárság,

§         Cselekvőképesség,

§         Büntetlen előélet,

§         érettségi végzettség

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • középfokú műszaki végzettség
  • közigazgatási alapvizsga

Elvárt kompetenciák:

§         Rendszerezett problémamegoldás,

§         Objektivitás,

§         Jó szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,

§         Precizitás, megbízhatóság, jó elemzőkészség, felelősségtudat, terhelhetőség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti szakmai önéletrajz,
  • végzettséget igazoló bizonyítvány, oklevél egyszerű másolata,

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően 2019. április 01-jétől betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. március 25.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak a Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2030 Érd, Alsó utca 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 14/ERD-17-8/2019, valamint a munkakör megnevezését: ügyintéző/adminisztrátor

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. március 31.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • www.erd.hu – 2019. március 12.
  • Érdi Újság – 2019. március 13.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

  • A kinevezés feltétele a Kttv. 42. § (1) bekezdése szerinti három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
  • A kinevezés 6 hónapos próbaidő kikötésével határozatlan időre szól.

 

Kapcsolódó cikkeink

További cikkeink

Az Érdi Kincses Óvoda és Tagóvodái pályázatot hirdet köznevelési foglalkoztatotti jogviszony keretében óvodai dajka
Az Érdi Kincses Óvoda és Tagóvodái pályázatot hirdet köznevelési foglalkoztatotti jogviszony keretében pedagógiai asszisztens