Hétfőtől igazgatási szünet a városházán

Július 26-tól augusztus 8-ig igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban. Ez idő alatt nem lesz ügyintézés, telefonon sem! A papíralapú beadványokat egy gyűjtőládában fogadják, az elektronikusan érkező leveleket pedig csak augusztus 9-től dolgozzák fel.

Július 26-tól augusztus 8-ig igazgatási szünetet rendelt el a Polgármesteri Hivatalban Csőzik László városvezető.

Az igazgatási szünet ideje alatt ügyintézésre a lakosoknak nincsen lehetősége, beadványok papíralapú benyújtására azonban igen. A Városháza portáján (Alsó u. 1.) található egy doboz, amibe a kérelmeket be lehet dobni. Az ehhez szükséges formanyomtatványok is rendelkezésre állnak majd.

Az elektronikus ügyintézés és e-mail küldés lehetősége továbbra is nyitva áll, de ezek feldolgozását csak az igazgatási szünetet követően kezdik meg a kollégák.

Tekintettel arra, hogy az igazgatási szünet ideje alatt kizárólag a biztonsági szolgálat munkatársai tartózkodnak a hivatalban, konkrét telefonos ügyintézésre sem lesz lehetőségük a lakosoknak.

A Városrendészeti Csoport munkatársai az igazgatási szünet ideje alatt külön engedély alapján szolgálatban lesznek.